logo

Evenimente Corporate: organizarea unei conferințe

Evenimente Corporate: organizarea unei conferințe

1642423739_14912

La Events Garden by Nabucco suntem specializați în managementul detaliului și știm să creăm acel cadru potrivit pentru organizarea oricărui tip de eveniment. Prin urmare, dorim să înțelegem obiectivele evenimentului pe care vrei să-l organiezi, ceea ce încerci să realizezi, așteptările pe care le ai, profilul publicului și dacă există tendințe comportamentale. 

Experiența și cunoștințele noastre la locație înseamnă că putem sugera soluții personalizate pentru a maximiza modul în care funcționează spațiul și serviciile noastre pentru viitorul tău eveniment.

Planifica evenimentul in avans

În funcție de dimensiunea conferinței, planificarea trebuie făcută din timp și la un nivel înalt al calității. Cu câteva luni bune înainte, dacă vorbim despre o conferință la scară largă, deși și evenimentele de mai mică anvergură au nevoie de timp pentru a putea fi plasate în locul potrivit toate piesele puzzle-ului.

 

Sfatul echipei Events Garden by Nabucco este să începi planificarea cu cel puțin șase luni înainte de evenimentul propriu-zis. Dacă ai în vedere un spațiu în afara Bucureştiului, chiar aproape de Ploieşti, sau dacă speakerii invitați la conferință sunt greu de rezervat, calendarul de organizare și desfășurare ar trebui să depindă de acești factori.

Cat de mare este evenimentul?

În etapa de planificare este recomandabil să decizi ce fel de eveniment dorești să organizezi, câți participanți sunt înregistrați, câți speakeri sunt invitați, durata conferinței etc. 

Locația unei conferințe este un factor important pentru succesul acesteia. Ai nevoie de o locație excelentă care îți poate pune la dispoziție săli de evenimente și meniuri, respectând bugetul alocat și, desigur, standardele de calitate și de siguranță impuse.

Bugetul între deziderat și realitate

În cele din urmă, atunci când organizezi o conferință, principala constrângere este probabil de natură monetară. Procesul ideal este să definești ce va face ca acest eveniment să aibă succes: locație? speakeri? activități de divertisment? meniu și open bar? Toate aceste elemente pot contribui la succesul unei conferințe, dar pot influența și costurile. 

Planifică două sau trei niveluri bugetare diferite și alege-l pe cel care îți va transforma conferința într-un succes răsunător.

Vorbește cu speakerii preferați

Indiferent care este nișa businessului, calitatea speakerilor și a conținutului livrat de aceștia este una dintre cele mai apreciate atuuri ale evenimentelor corporate. 

În multe domenii, speakerii sunt vedetele conferinței, iar prezența poate fi afectată de calitatea acestora. Dacă speakerii preferați sunt greu de găsit, planifică evenimentul cu mult timp în avans. 

Dacă planificarea unei conferințe de succes ți se pare o misiune imposibilă sau dacă ești la început de drum în gestionarea evenimentelor de tip conferință, echipa Ballroom Events Garden by Nabucco din Ploiești este aici pentru a-ți transforma evenimentul într-o experiență de succes.
+40 744 584 584

La Events Garden by Nabucco suntem specializați în managementul detaliului și știm să creăm acel cadru potrivit pentru organizarea oricărui tip de eveniment. Prin urmare, dorim să înțelegem obiectivele evenimentului pe care vrei să-l organiezi, ceea ce încerci să realizezi, așteptările pe care le ai, profilul publicului și dacă există tendințe comportamentale. 

Experiența și cunoștințele noastre la locație înseamnă că putem sugera soluții personalizate pentru a maximiza modul în care funcționează spațiul și serviciile noastre pentru viitorul tău eveniment.

61eac8c814021

Salile noastre de evenimente, Harmony si Euphoria pentru o infinitate de optiuni

Events Garden by Nabucco te poate ajuta să planifici și să creezi o conferință de succes, personalizată, în afara Bucureştiului, chiar aproape de Ploieşti, într-o locație intimă și selectă, de la 150-600 de participanți. Pentru organizarea unei conferințe de succes, la un nivel înalt al calității este nevoie de experiența și implicarea unor profesioniști. Detaliile fac diferența!

61eac99757f04 61eac9adb49b9